Klantenservice

Het kan natuurlijk voorkomen dat het niet lukt met bestellen, dat je vragen hebt of een artikel retour wil sturen. Daarvoor kun je contact opnemen. Wij zijn op de volgende manieren bereikbaar:

Email: [email protected]

Je kunt altijd een mail sturen naar ons. Wij zullen deze mail uiterlijk de volgende werkdag beantwoorden of contact met je opnemen.

 

Telefoon: 085-0470809

Op maandag tot en met vrijdag zijn wij tussen 09.00 – 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Wij staan je graag te woord. Plan je liever een telefonische afspraak in? Maak je afspraak hier, wij bellen je op het door jou aangegeven moment. 

WhatsApp:  06-23379907

 

Sanvita Healthy   Logistiek en retour: 
Oranjelaan 22   Prinsenweide 2G 

8071LG

NUNSPEET

 

7317 BB

Apeldoorn

 

Kamer van Koophandel: 66907179

BTW ID: NL2310093B22

Bankrekening: NL76 KNAB 0255 5282 56 ten name van Sanvita Healthy

 

 

 

1 Bestelling en levering
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je bestelling op voorraad is en je hebt je bestelling op werkdagen voor 22:00 uur voldaan, dan sturen wij elke werkdag je bestelling dezelfde dag nog op. De desbetreffende verzender, PostNL, DHL of DPD zal zorgdragen dat je bestelling snel geleverd wordt. Check je Track & Trace code voor de actuele status. 

1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is niet mogelijk nadat je besteld hebt zelf de order te wijzigen. Als je contact met ons opneemt, kunnen we afhankelijk van de drukte in ons magazijn de order wijzigen.

1.3 Hoe kan ik betalen?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: 

  • iDEAL
  • Handmatige bankoverschrijving
  • Afterpay
  • PayIn3: Bestellingen boven €100 kunnen in drie termijnen worden betaald: het eerste deel bij de bestelling, het tweede deel na 30 dagen en het derde deel na 60 dagen
  • Maestro
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
  • MasterCard / Visa
  • Belfius
  • KBC

Alle betalingen worden uitgevoerd door Lightspeed Payments in combinatie met Mollie of Pay.nl. Heb je problemen met de betaling van je order? Stuur een mail naar [email protected] of bel +3185-0470809

1.4 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor één product zijn € 6,95. Vanaf twee producten zijn de verzendkosten € 4,95. De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven € 60,-. Bestellingen worden iedere werkdag 23:00 uur verzonden. 

1.5 Kan de bestelling op een ander adres geleverd worden?

Bij het afrekenen kun je aangeven waar je je bestelling wil laten afleveren. Kies de optie 'Verzend naar ander adres' in plaats van 'Naar dit adres verzenden'. 

2 Advies
2.1 Kan ik mijn vraag via e-mail stellen?

Je vraag kan je mailen naar [email protected] We proberen binnen één werkdag reactie te geven op je vragen. 

2.2 Kan ik een bericht sturen?

Rechts op deze pagina is het mogelijk je vraag via het contactformulier te stellen. Hier proberen we binnen één werkdag een reactie op te geven. 

2.3 Kan ik telefonisch contact leggen?

Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur is het mogelijk telefonisch je vragen te stellen via 085-0470809.

Ook kun je een telefonische afspraak inplannen. Hier kun je een telefonische afspraak maken op een moment wanneer het jou uitkomt. 

Je kunt ook een bericht sturen via WhatsApp; 06-23379907

3 Paardenmelk gebruiken
3.1 Vanaf hoe oud mag je paardenmelk innemen?

Je mag paardenmelk innemen vanaf 4 weken. Paardenmelk poeder is geschikt voor jong en oud, kan voor alle leeftijden gebruikt worden. Zelfs zuigelingen kunnen dit vanaf ongeveer de vierde week gebruiken.

De samenstelling van paardenmelk lijkt erg op moedermelk. Het is wel belangrijk om de dosering rustig op te bouwen, zodat de darmen er rustig aan kunnen wennen. Lees hier meer informatie over de dosering per leeftijd. 

3.2 Heeft paardenmelk bijwerkingen?

Paardenmelk heeft bijwerkingen wanneer er sprake is van een lactose allergie. Wanneer er een allergische reactie (De symptomen zijn een opgezette keel, last hebben van ogen en een prikkeling in de mond) ontstaat na het innemen van paardenmelk, wordt dit meestal veroorzaakt door een lactose allergie.

De reactie is direct te merken na het innemen van paardenmelk. Paardenmelk is een natuurproduct en kent van zichzelf geen bijwerkingen. Lees meer. 

3.3 Hoelang moet ik paardenmelk capsules innemen?

Paardenmelk capsules moet je minimaal drie maanden innemen. Onze capsules bestaan uit 100% natuurlijke paardenmelk poeder wat door het lichaam moet worden opgenomen. Dit duurt meestal zo'n drie tot vier weken. Daarna gaat het de klachten tegen. 

Lees hier alles over hoelang je paardenmelk moet innemen. 

3.4 Mag paardenmelk bij zwangerschap?

In de zwangerschap mag je paardenmelk gebruiken, alleen is het niet verstandig om rauwe, verse melk te drinken. In de zwangerschap raden we aan om paardenmelk capsules te gebruiken.

De paardenmelk capsules zijn gesproeidroogd. Zo blijven er vele vitaminen bewaard. Paardenmelk lijkt qua samenstelling het meest op moedermelk.

Zwangere vrouwen kunnen deze vitaminen goed gebruiken om fit en gezond te blijven gedurende de zwangerschap. Er zitten meer dan 40 vitaminen en mineralen in paardenmelk capsules, wat zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde ontwikkeling van je kindje.